Pages

Tuesday, January 1, 2013

It's 2013

Assalamualaikum. It's 2013 already guys!

Azam tahun LEPAS dapat capai tak? kalau tak, lu sama kapal ngan wa. muahaha. *sopan keon sopan. haippp*

Btw, here it is! 2012 HIGHLIGHT of my life. Weeee.

1) Educamp> Masuk UTP
Daripada mengisi borang dengan niat untuk dapat dipanggil interview dan mendapatkan pengalaman, aku termasuk kat UTP. Even though the decision is not fully by me, aku dapat rasakan yang Allah dah rancang yang terbaik untuk aku. Alhamdulillah aku boleh cope dengan keadaan kat UTP sekarang ni. 

aku pernah share pasal masuk UTP kat sini -----> HARAPAN

2) MEDTECH!
Jumpa with this family is such a bliss. I'm soooo happy. Sebab bukan je dapat belajar technical thingy but develop jati diri *ayat skema karangan*. Fellow MEDTECHian sangat happening tahu. I LOVE MEDTECH. with mulut nganga macam MATTECH.

gambar curi kat website medtech. weeee. 
klik kat gambar to go to UTP MEDTECH Club official website.

3) Result SPM
6A+, 4A, 1B+. Alhamdulillah, I get a good result. Even though ada B+ lah kan. Tapi aku memang dah expect yang my Arab akan dapat other than A. What to do. Selalu sangat tidur in Arabic class siapa suruh. Other than that is okay. Sir Fazli cakap kat mak aku yang dia tak sangka aku Bio A sebab aku selalu tidur dalam kelas dia. LOL. Saya minat Bio okey Sir! Hehe. Ustaz Sukri pulak macam muka lek je tengok result aku. Aku rasa memang dia dah target aku B agaknya. -.-'

4) Outing with QiQi, Nadz, and Naqis.
Aku sangat-sangat happy with their visit to my home. Bayangkan, after you berperang dengan exam, balik-balik, kawan yang superb gila bak hangg visit. Sangat AWESOME!!!! aku sayang korangggg muchooooo. muah muah. XOXO. moga ukhuwwah kita kekal selamanya. uhibukkifillah. abadan abada insya-Allah...! Moga perlindungan Allah bersama kalian!




5) AEO video with MZ and Nanadd
Brainstorming via Gtok and Email. Bincang with Usop. 

Shooting yang habis per planned even though hujan. 

Editing. Tak tidur. Nescafe. Kafe v4. I will never ever forget this. Wiu Wiu. Dengan si Efi and Razi silih ganti meneman. LOL.

Hasilnya?






No comments: