Pages

Tuesday, July 9, 2013

sunday at khizanat


hari ahad hari tu 7th of July 2013, aku gerak ke khizanat, ipoh untuk #bacaanpuisitepijalan by #fynnjamal (ketahuilah aku sendiri tak tahu apa motif aku letak hestek kat sini. tapi.. ada aku kesahhh? haha)



kerusi tinggi ni kosong lagi. time ni kok ping tak sampai lagi. 
instagram khizanat: http://instagram.com/khizanat


nampak tak berapa ramai dalam ni. nasib baik aku datang awal. dok depan gilaaaaaa.


time masuk tu kak fynn bawak juna. waaaa comel gila dia sampai semua jerit macam kena histeria.



ni time kak fynn tengah berceloteh dengan khusyuknya dan aku pun dengar sepenuh perhatiannya. kalaulah aku khusyuk macam tu dalam kelas haha.


me with kak fynn :)

event ni sangat best. mohon projek rabak organize lagi. nanti aku datang kat khizanat lagi. itu hari, tak sempat nak pekena beger and kopi yang orang kata lejen tu. peh peh peh.

kok ping sangat kelakoooo. dalam kelako-kelako dia tu, dia suntik nasihat. 

thank you kak fynn for all the nasihat, sharing and amazinggggg bedazzlinggggg performance.
 thank you projek rabak.
 thank you khizanat.
 and thank you to the unsung hero, brader jayzuan. 
sebenarnya nak tangkap gambar dengan dia hari tu, tapi sebab aku ni kadang-kadang pemalu (malu-malu kucing orang kata), makanya aku tak tangkap gambar dengan dia lolol. 

dan semestinya, terima kasih kepada syarah husna dan kamil haiyat! weeeeeeee


gadis berbaju kurung itu syarah. 
yang tak ayu sebelah tu opkos la aku, keon.


yang ini kamil haiyat. 




No comments: