Pages

Wednesday, August 28, 2013

malu

untuk meluahkan cinta sayang aku
aku malu.

untuk aku peluk cium kasih
aku malu.

abah mak,

i may not say this to your face
but i love you two..
more than anything else in this world.

datanglah gelora
yang aku mahu ada di sisi aku tetap kamu dua.

datanglah dugaan
wajah kamu dua sudah cukup jadi penawarnya.

Allah.
jagakan mereka. 
sebagaimana mereka berdua menjaga aku semasa kecil dan mengajar aku mengenal dunia.

Allah.
beri aku, si anak tak guna ini peluang untuk menjaga mereka di hari-hari tua.
dan semoga pada hari-hari tua mereka, 
Kau berikan aku upaya dan pinjamkan aku sabar..
Kau ingatkan aku pengorbanan mereka untuk aku jika aku terlupa, Allah.



1 comment:

Anonymous said... [Reply]

jangan malu untuk luahkan rasa sayang kat parents kita =)