Pages

Sunday, July 10, 2011

dah dekat nak trial

trial spm dah dekat sangat dah.tapi study tak habis lagi.sekarang rasa tension sangat.sumpah tension.lagi dok kat kelas yang penuh budak pandai(except saya aje) lagi memeningkan kepala.semua rajin bukak buku(kecuali saya dengan aiman...hehe).entah bila nak bertukar rajin entah la.walaupun cuak nak spm,masih tak terdetik lagi kat hati ni nak sungguh-sungguh buat revision.kalau buat pun sekejap-sekejap.hmm.tidur dalam kelas pun still jugak on.jumaat lepas kena kaw2 ngan cikgu waktu interaksi.haru betul.nasib baik mak je yang datang interaksi,kalau abah lagi teruk saya kena hentam ngan cikgu.abah kan mesra alam lebih daripada mak.huh.tak tahulah apa yang perlu dibuat dengan diri sendiri.bukan tak pernah teringin nak berubah.tapi entahlah...rasa susah sangat.saya bukan jenis 24-jam-dengan-buku or budak-tekun-tak hirau-apa-apa.sebaliknya...saya ni boleh kata budak-nakal + rule-breaker plus budak-suka-hibernate-waktu-cuti.rasanya dah banyak kali sangat saya mengeluh waktu buat entry ni.

okeylah...sudah-sudah mood muram tu tadi.nak masuk mood ceria pulak.hari jumaat hari tu saya dah beli baju raya.okey saya admit,saya memang macam budak-budak bila fikir pasal baju raya even dah dekat nak spm ni.tak sedar diri yang dah 17 dah pun.tapi saya memang happy gila dapat beli baju raya.waktu trial which is bulan puasa nanti,tak boleh balik bermalam.means that i only spent three days fasting at home this year.just imagine.THREE days ONLY.(macam tak bersyukur gila)yang pentingnya,perjuangan trial akan tetap diteruskan.(poyo jer).harap-harapnya akan dapat capai result yang terbaik.doakan saya berjaya plus jadi rajin sikit oh nope, BANYAK ye.

7 comments:

firdaus hilmy said... [Reply]

rilex ar :))

Nur Dalin said... [Reply]

Good Luck ye..! relax... (oops.. jgn relax sgt), from now, you can strive more harder.. sabjek yg confident boleh score, put aside jap.. (jgn tak ambil tau langsung), yg rasa susah tu tumpukan.. bila dalam seminggu before exam, baru try buat semua including sabjek yang confident nak score..

kalau rasa down sesangat.. think about your future.. zaman skg.. susah nak dapat kerja.. susah nak sambung belajar.. if you score banyak, nak masuk mana2 pun senang.. good luck dear~!

capt. keon alhan said... [Reply]

daud:ko tak cuak ke?

dalin:thnx 4 ur advice.it's really helping.mean it.

aimanayie said... [Reply]

goodluck and allthebest!! :)

capt. keon alhan said... [Reply]

thnx arif aiman

mz said... [Reply]

masih boleh berusaha..jangan sedih..

dan boleh lagi join contest saya ni..

http://www.muazfaris.com/2011/07/contest-tagline-kreatif-by-alyaesprezzo.html

Anonymous said... [Reply]

gudluck ya..(: