Pages

Sunday, June 24, 2012

dedikasi buat dua insan yang berdedikasi :D

hurmm, macam mana aku nak cerita pasal dua orang ni eyh?cerita one by one lah...

firstly saudara azraii lah, sebab saya kenal dia dulu..(ni dah apa kes aku bahasakan diri 'saya' ni?)
aku kenal araii ni time first meeting siemdi sem lepas lah.aku seperti biasalah,first2 jumpa orang memang mulut macam kena zip(bajet pemalu sangat).time tu kanda araii bertindak sebagai acting exco siemdi..kitorang as the new comers datang awal time tu sebab araii nak brief.kiranya araii lah orang yang bertanggungjawab menceritakan pasal medtech amnya, and siemdi khususnya,pada budak-budak freshie(me lah tu :P).dia la dok cerita pasal budaya kerja medtech amnya, and siemdi khususnya(dah dua kali dah ni).ehh,lupa pula...araii ada blog!gi terjah gi!


ya,kina tiba giliran abam pau comel pula.pau aku jumpa lambat sikit sebab sem lepas dia cuti 4 BULAN(me jelly,,,aku lambat lagi kot!!!)

first time jumpa time TOT-training of trainee untuk MAS-minggu aluan siswa may2012.tahu tak mula-mula aku ingat pau ni garang+serius mula-mula.tapi sebenarnya pau amat comel+baik+friendly+pengemas.pau jugaklah insan yang bertanggungjawab memfofularkan nama 'runi' yang azrul bagi..hew2~..aku terima dengan redha..hehehe...pau is also addicted to neskepe..ya Allah, aku tak pernah jumpa orang macam dia..addiction yang sangat dahsyat..aku pun terikut..tapi time MAS je lah..sekarang dah normal balik..abam pau ni photographer tau!gambar dia amek cantik-cantik..aku suka stail dia..hurm,,macam mana nak cakap eyh?tapi shoot dia semua lawa ah!(me jelly).pau pun ada gak blog..hehehe..


di kesempatan ini, aku nak ucapkan, selamat hari lahir kepada araii and pau.. :D pada tarikh keramat ni lah anda berdua dilahirkan setelah penat lelah ibu kalian mengandung selama 9 bulan 10 hari.

lahirnya kita ke dunia ini, ada matlamat yang penting iaitu untuk cari redha Ilahi.supaya kehidupan kita kat akhirat yang kekal abadi nanti senang..semoga kalian diberkati dan dirahmati Allah dalam kehidupan di dunia dan di akhirat..

BITTAUFIQ WANNAJAH YE SENIYURKU!

ini ialah ARAI
 -gambar ialah hak milik pau-



ini ialah PAU
-gambar adalah hak milik azrul-


No comments: