Pages

Monday, November 2, 2015

Towards A Feminine Me?

People around me has been bugging me to wear more feminine cloth, behaving more like a lady and such.

This is my honest answer to them, I really want to, guys. I'm just waiting for the right time i.e. gathering courage. Changes are never easy to make. For me at least.
Aku tak nak sebab aku nak penuhi expectation orang aku berubah. Aku nak berubah sebab AKU nak berubah. Only by doing that, aku takkan hidup dalam regret.

Karakter kasar aku ni bukan baru dalam diri aku. Dah sebati. Aku rasa selamat behave macam ni, somehow.

Dah intern ni ramai expect aku pakai and behave more like a lady. Lol. Aku pergi kerja pakai jeans, tshirt, tudung. Balik habis berkecah kena habuk apa semua. There's no chance lah nak pakai ayu-ayu ke apa.

Dalam kereta, aku cerita kat parents yang budak-budak ni dok tanya, "Keon handbag mana" lalu aku reply, "Haha hotak ko". Lepas tu abah cakap, "Tak payah hotak-hotak kan orang. Nanti kamu akan pakai jugak". I was like.. Oke fine. Abah pun.. Cries a river.

Let the time and situation change me. For better. Bila tu tak tahu. Haha.

No comments: