Saturday, February 5, 2011

hosni mubarak|i know the truth about u!

hot je tajuk entry kan?sebenarnya,ada sehari tu,ustaz zulkifli rahmat,guru arab di i-gop bagi kuliah subuh di surau as-syakirin yg trsrgam indah lg gah di i-gop tu.walaupun waktu tu mata dah pejam celik sebab mengantuk to the MAX punya tahap,dengar kuliah pun sikit2 je...pada hari tu,ustaz cerita pasal husni mubarak

alkisah...
ustaz ni menuntut di phadang phasir dulu.berdasarkan kuliah tu,ustaz cakap pemimpin negara asia barat ni boleh dikategorikan kuku al-bhesi.rakyat dah lama tunduk dekat phemimpin kuku bhesi ni sebab cuaks dengan mereka.kalo menang sbb undian waktu general election pun...sbb rakyat takut then undi mereka.

revolution yang tercetus sekarang ni ialah hasil dari pemendapan rasa selama berpuluhan tahun dan mereka semua dah penat dengan semua itu.untuk membebaskan mereka dari semua kekejaman ni lah mereka bangkit menentang pemeimpin kuku bhesi pada hari ni.

selain tu,ustaz ada cerita pasal mende2 cmni yang berlaku kat tunisia.tapi saya tak ingat sbb dah DOZED OFF(tak senonoh).tp better tidur dari bersembang kan?kalau tidur tak kacau orang nak dengar...kalau sembang????fikir2kan dan selamat beramal.

6 comments:

Annie said... [Reply]

memang pemerintahan besi2 yg selalu sy dgr. Kesian rakyatnya. Glad to live in such a peaceful country.

♥phoenix♥ said... [Reply]

aman yg ada prgolakan dlm...kalau krjaan n prti pmbgkng dok gadoh tnpa pkir psl rkyt...one day...we might be just like them or even worse....nauzubillah...

! Encik Nakal ! said... [Reply]

syukur apa yang ada skrg ni~~:)

Admin said... [Reply]

gi mati la hosni tuh.. sngt kejam!

gdiamy1 said... [Reply]

bagus2 la blogger2 skg..up to date entry2 dia.....thanks for sharing...

CikAdilaMata4 (--O__O--) said... [Reply]

betul3!