Pages

Friday, February 24, 2012

maaf,aku dan dia bukan sengaja!


maafkan aku dan daus.

kami berdua terpaksa menamatkan HAPPY FACES CONTEST BY CAPT KEON ALHAN & OH DAUS lebih awal iaitu 24 FEB 2012 jam 2359 which is tengah malam ni!sebab musababnya?esok dan lusa aku dan kawan-kawan buat gathering di teluk batik(aww...i rindu gle ngan u ouls*okey ini gedik*).jadi aku dan daus ni pun join gak.aku dengan dia bolehlah buat penilaian di situ sambil-sambil HAPPY2 ngan sahabat-sahabat tercinta.secara tak langsung aku bolah jugak mintak pandangan diorang.betul tak?jadi korang bolehlah berdoa dengan penuh tawaduk dan khusyuk dari sekarang.korang mintaklah dilembutkan hati kengkawan aku tu.hati aku memang lembut dah.*sila muntah*okey,jangan layan kegedikan aku sekarang ni.haha.tetibe je over gediX.aku rasa excited nak pilih winner dari gambar-gambar hebad!jadi lepas aku balik dari teluk batik tu maknanya dah ada winner.tapi adakah aku akan umumkan exactly lepas aku balik?ohh,tidak jawapannya...nanti(fahamkan kenapa hurup besar?) korang usha dekat blog OH DAUS untuk tahu bila tarikh umum.and of course,boleh juga  usha page

Peles!TcRewPC untuk tahu tarikh umum pemenang contest HAPPY2 ni...

3 comments:

combi said... [Reply]

cam best aje contest neh:)

sueshe said... [Reply]

teluk batik???syok2...ahkak da penah g sane kursus opis..kat sane gak la kisah cinta ahkak n asben dikantoikan oleh pengarah sendiri *malu*

-meeSUPERGIRL- said... [Reply]

sape menang ? mintak2 sy yg menang . hahha