Pages

Friday, September 14, 2012

lost my touch

source of image  http://holykaw.alltop.com/100-ways-to-generate-ideas 


dah lama kan aku tak post. kesian nya kat blog aku yang dah umpama rumah usang yang bersawang-sawang, siap ada sarang labah..wuuu aku sendiri takut nak masuk rumah sendiri huiiii.  - hyperbola-

bukan takut apa sebenarnya, aku takut dengan hakikat yang bila aku log in, tekan 'new post' then i get blurred. tak tahu nak proceed apa. idea tak muncul-muncul?

HAVE I LOST MY TOUCH AS A BLOGGER???

wuuuuuuuuuuuuuuuuu

in before, bukak new post jadi perkara yang sangat membahagiakan bagi aku di mana aku boleh tulis apa yang aku fikir, pendapat aku tentang sebesar-besar benda sampailah sekecik-kecik benda. even one qoute boleh jadi idea untuk elaborate panjang-panjang bagi korang baca, even selalunya bosan (yeah, i know :P )

but now, hanya boleh stare lama-lama lepas bukak new post. nak cari topik pun tak reti. arghh tensi.. sampai kadang-kadang tu aku nak cari buku latihan bm time sekolah then amik latihan karangan and buat..ahahaha. punyalah takde idea kan?

penat pulak aku membebel via typing ni kan. roger and out. bila next entry, I DON'T KNOW.

maybe tomorrow
maybe the day after tomorrow
maybe one week more
maybe 3 months more
orrrrr  maybe year year year MORE

scaryyyyy nya jadi blogger yang tetiba kering idea ni...

huuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments: