Pages

Sunday, May 29, 2011

harissa husna termizi

tak kenal?mehh saya kenalkan.dalam entry sebelum ni saya dah cakap nak kenalkan kawan saya kan?jadi di sini dengan rendah hatinya saya nak memperkenalkan readers semua dengan kawan saya tu.nama penuh dia harissa husna termizi seperti yang saya nyatakan di atas nun.tahun ni umur 17 tahun.single ke tak tanya sendiri kat dia.saya tak campur hal peribadi orang.kalau nak kenal lebih lanjut...klik kat sini atau header bawah ni...


okey readers sekalian, alang-alang saya dah buat entry ni saya nak buat pengumuman ye.dulu-dulu nama blog ni i.am.someone dan nick yang saya guna ialah phoenix.di sini saya nak bagitau, nama blog dan nick saya telah ditukar kepada khairunnisa ar alhan.kalau saya bw,,,saya tinggal jejak kat blog anda kat chatbox tu dengan nama keon alhan.ok?jumpa lagi di lain entry.



No comments: