Pages

Saturday, May 28, 2011

yupp,,,aku budak choral!

well,,,sebab ni nak crapping je,,,ganti nama diri tukar jadi aku sat.

aku memang terkenal sebagai seorang perempuan yang kasar,kayu n so on yang sewaktu dengannya.nak dijadikan cerita tahun lepas aku masuk choral speaking!ya!i'm in the team.perpsepsi biasa semua orang terhadap budak choral speaking ni sudah semestinya gedix tahap extra and badan lentik liok cam kucing.well,satu pun tak de yang kena dengan perangai aku.tapi sebab seronok tengok orang berchoral speaking,aku gagahkan jugak kaki pergi audition tahun lepas.alhamdulillah,aku berjaya masuk team.setelah masuk team n jalani latihan barulah aku tahu betapa seksanya.mak ai, habis sakit pinggang dok lentok sana sini.mulut ni dah kebas nak senyum.tapi kalo tak senyum karang mati aku kena tegur ngan coach.mana idaknya, asal nama aku kena sebut je.KHAIRUNNISA!SMILE!SHOW UR WHITE TEETH!ape ke jadah?!?tapi lama2 aku dah biasa.kadang tu kalau dah penat sangat, pakat bagi senyum palsu aje.dalam team choral tahun lepas cuma ada 6 orang form 4.well,tahun ni kami sume nak spm.oleh sebab kitorang ada 6 orang je, kitorang memang rapat.walaupun hanya aku dan wani budak form 4 lama time 2,,,aku rasa macam takda beza sangat antara kitorang dengan dak form 4 yang lain walaupun diorang form 4 baru.pendek kata kitorang memang boleh ngam lahh,,,

tahun lepas,kitorang automatik pergi kebangsaan...jadi meh kita usha picca kitorang kat pahang tu,,,,

syara,aku,cha,shu,syak


cha


cha,aku,wani,syak,shu

edited....

yang kat bawah yang kena dush tu dah macam adek kitorang,,,syazwan,,,
one of the  4 boys in the team

sebenarnya pertandingan choral ni dijadualkan bulan 6 tapi tetiba diawalkan pada bulan 5.kitorang hanya sempat berlatih dalam tiga minggu!!!dan persembahan pertama kitorang depan public ialah waktu pertandingan tu.tak ke GILAK namanya?walaupun begitu kitorang manage to do our best.walaupun tak menang, kitorang tetap bersyukur sebab dapat buat yang terbaik.

tahun lepas,kitorang dapat jemputan buat persembahan waktu anugerah nilam.sumpahh enjoy gila persembahan tu sebab kitorang makin matang dalam buat persembahan.tapi sayang,waktu tu aku tak bawak cam untuk capture that moment.

then tahun ni, kitorang banyak buat persembahan kat sekolah pulak.waktu HAC dan waktu orang indon datang baru2 ni.waktu HAC tu segan gila sebab ada guys yang kutuk aku.sapa lagi kalo bukan anak pak cik bahar yang muka mintak sepak tu.aku bagi sebijik karang,lebam bijik mata satgi.mana taknya, tak pernah aku menggediX depan diorang tetiba la aku kena buat gedix-gedix depan diorang.mak SHIIIIGAN!!!yang waktu depan orang indon tu lagi aku segan.pak rajiman ar,,,gelak2 pulak!senang cakap tahun ni memang tahun malu gediX bagi aku.nasib dah form 5.haha.lepas ni aku tak mao dah buat persembahan.form 5 yang len pun sama.sume pakat nak bersara.kami nak spm weyh....apa-apapun aku tetap sayang choral team!

                                               

ni kawan aku,nama dia cha.mesti tertanya tanya sapa dia lah budak comel ni.tunggu entry seterusnya ye...

7 comments:

Izyan Masri said... [Reply]

BUDAK CHORAL SPEAKING TEREL TEREL.JELESSS :D

capt. keon alhan said... [Reply]

mne ade kak yan....bese2 aje...

zahirahjalil said... [Reply]

hhu:)
secial nye choral.

zahirahjalil said... [Reply]

special nye choral:)
loikeeeee~

capt. keon alhan said... [Reply]

talkative zahir:
special tp seksa kot wk2 training...(:

.::: Princess MOMOY :::. said... [Reply]

budak kasar?
tak nampak kasar pun dear
namapak kiut jer
Japan Made Cafe a.k.a Cosplay Restaurant"
Dia kata saya cantik TAPI saya..."

capt. keon alhan said... [Reply]

momoy:hehe...nmpk mcm tak,,,tp hakikatnye ye...