Pages

Wednesday, December 28, 2011

sedang mencuba,,,

apa yang aku tengah cuba buat ye?kalau nak tahu mesti janji yang korang semua tak gelak bila aku dah bagi tahu tau.sekarang ni, sempena aku tanam anggur lepas spm ni, aku try tulis novel.haha.aku yang gelak sendiri.bajet puitis habis.padahal amatur tahap bayi je.tapi wish me luck okay?at least, terisi jugak cuti yang lama gila ni.nak berblogging susah sikit.as the berukband meragam.ni pun pinjam beruk abang.mana boleh guna lama-lama.harta orang kan.kalau meragam jugak susah aku nanti.kena dengar lecture pulak.ah,sudah-sudahlah merepek.

tadi setelah lama tak berblogwalking,aku melawat beberapa blog.fuhh,,,sekarang ni dahsyat ye dunia blog.blog semua chantek-chantek.terasa blog aku ni simple bebeno.tapi memandangkan aku memang tak berapa nak kreatif hias-menghias blog ni,aku hias dengan entry je lah ye.

p/s:bukan mudah nak tulis novel rupanya.n this has nothing to do with this entry,i don't like fasha sandha in peah gosip.tak jadi labun peghoknye.ingat senang ke yong nak labun peghok.susah wei.

2 comments:

suzie rahman said... [Reply]

wht means by "labun pengok"?

capt. keon alhan said... [Reply]

labun peghok tu ckp loghat perak.ehe.mglrukan eh?