Pages

Tuesday, November 20, 2012

TABAH

Buat sahabatku Izni,

Sahabat,
Kalau aku kata aku faham perasaan kau, maka aku bohong. Sebab aku tak pernah lalui apa yang kau lalui, maka aku tidak tahu persis apa yang kau rasa.

Tapi sahabat,
Aku mampu kata aku rasa tempiasnya. Begitu sekali dugaan yang kau tempuh. Aku tahu kau kuat orangnya, dan aku harap kau terus kuat.

Percayalah sahabat,
Aku dan sahabat-sahabat yang lain semua di belakang kau. Mana yang boleh kami bantu insyaAllah sedaya upaya kami bantu.

Sahabat,
Aku tahu kau mesti sedih sekarang dan aku tahu rasa itu takkan pernah hilang sekalipun namun

La Takhaf Wa La Tahzan, Innallahamaana !!!

Semoga kau dapat lalui saat-saat getir ini dengan penuh ketabahan KAWAN,SAHABAT dan TEMANKU

Ingatlah, kau tak pernah sendiri. :')

Dan aku tujukan lagu ini buatmu sahabatku! Aku sayang kau. Kitorang semua sayang kau.

No comments: