Pages

Tuesday, July 15, 2014

Komitmen

Reading up the oldddd blog posts buat aku rasa macam nak live up this blog again like I used to do before. Zaman sekolah and zaman foundation dulu.

Kenapa aku boleh rasa macam ni? Sebab bila aku baca balik blog post lama-lama, I feel that, I'm growing. Memang nampak jelas kot beza zaman-zaman hingus meleleh dengan sekarang. Tak percaya pergi tengok blog post lama-lama aku. Ya Allah, tak matang sungguh.

And yang best satu lagi is aku dapat rekod event-event best dalam hidup aku dalam bentuk tulisan dan gambar yang aku dok post tu. Sooo seronok bila baca balik. Aku boleh bantai gelak sorang-sorang kot.

Actually, aku pernah je melalui zaman blogging yang aku memang tengah gila menaip habis semua benda merapu aku tulis. Pernah je sampai terlintas nak kejar traffic blog sampai ke sana-sini blogwalking meninggalkan jejak BHAHAHHA *kemain kau ye Keon*.

Tapi bila dah berlalu zaman tu *aku ni excited nya kejappp je*, aku memang post entry kat sini apabila aku rasa nak bercerita, bila aku rasa, oke ini aku kena tulis. I wanna remember this thing.

Lepas tu aku lalui zaman aku tengah gila poetry. *lol sangat* tapi act yang tu sampai sekarang ah cuma takdelah tiap masa dan ketika aku nak berpuisi bagai. Biar kena dengan tempat orang kata.

Dan bila makin lamaaaa lagiii, aku rasa malasnyaaa lahaiii apatah lagi dah start ada twitter.

Tapi macam aku cakap kat atas tu, bila aku baca balik entry lama-lama, aku memang rasa nak jadikan balik blog ni tempat rambling. Orang nak baca, suka hati lah. Kalau tak ada, lagi sedap ai nak merapu hokkeh.

Sebab, aku nak tengok, aku nak aku boleh reflect how much wiser that I grow from yesterday.. *ecewahh kemain kau jahh*

Jadi marilah meletakkan update blog dengan kisah hidup sendiri sebagai komitmen dalam hidup aku. Wahahaha.

p/s: blog aku bukan blog kau. #tibahtak ?

No comments: