Pages

Friday, June 3, 2011

baru kusedar

dah lama rupanya saya tak ambil tahu pasal perkembangan sukan.dah rasa oudated sangat dah bab-bab sukan ni.kalau dulu semua sukan saya ambil tahu.semua atlet saya nak kenal.sekarang tak ada masa nak buat semua tu.asyik-asyik kena hadap buku biology,chemistry,physics,add math etc yang menyesakkan kepala otak tu.banyak muka-muka baru yang saya tak kenal.kadang-kadang tu dekat sekolah curi jugak masa nak baca newspaper.tapi bayangkanlah ye,habis sesi persekolahan pada jam 2.25 petang.kena masuk kelas persediaan petang (prep) pada jam 3.10 petang.pada masa senggang yang tak berapa nak lama tu nak kena solat Zohor dan makan tengah hari lagi.mana nak sempat yeop.

so konklusinya di sini memang tak sempat nak baca surat khabar ye readers sekalian.hari minggu pulak sibuk nak tidur,basuh baju and so on.makinlah saya ni menyerupai katak bawah tempurung.hodoh bangat!apa-apapun,,,perkembangan sesetengah atlet tu saya tahu melalui facebook je.terutamanya.......

bryan nickson lomas....
(derek menggatal je ko keon...haha)

p/s:kawan saya yang bernama zulkamal ni telah menukar url blognye.nak ke blog dia sila klik

No comments: