Sunday, June 5, 2011

kembar zul yahya!

zul yahya ada kembar?yes!kembar dia ada kat sekolah saya.mengajar bahasa arab.


gambar zul yahya dihostkan oleh budiey.com
saya google sje...
gmbr ustaz zul tu di cropkan dr koleksi gmbar mjlh sekolah..

sama kan?tapi mereka berdua ni kembar lain bapak la...takda kena mengena pun sebenarnya...kami suka panggil ustaz zul ni ustaz zul yahya.tapi bukan depan-depan la.firstly,sebab en zulkifli ni bergelar seorang ustaz,perlu dihormati.guru bahasa arab lagi.

p/s:anda dilarang sama sekali mengopy paste gambar ustaz zul tu ye.strictly forbidden.atas sebab-sebab tertentu.terima kasih daun keladi.

9 comments:

Iera Lollies said... [Reply]

wah,mmg ada rupa lar^^

khairunnisa ar alhan said... [Reply]

yup...mmg sme gak kan?

IMANSHAH said... [Reply]

macam kenal je ustaz tu

khairunnisa ar alhan said... [Reply]

ye la kot che gu...star ngan i-gop bkn jauh mne pon kan?

ejulz said... [Reply]

adehhh.. lawak lawak.. heHE

khairunnisa ar alhan said... [Reply]

ape yg lwknye ejulz?

Sarah Khan said... [Reply]

eh eh same lah. hehe

ayaa alyy said... [Reply]

ader lah sama skit2. hehe

khairunnisa ar alhan said... [Reply]

wahh....byk pndpt yg berbeza nieyh...