Pages

Thursday, June 9, 2011

seth tan romantik?

iye ke dia romatik?tak dapat dinafikanlah,dalam cerita nora elena yang tengah hot macam goreng pisang kat tepi jalan tu, seth tan memang romantik.penyabar gila dengan nora elena tu.rasanya semua tahu yang cerita ni based on novel kasih yang suci kan?sampailah ke episod hari ni belum cukup lagi romantiknye.kalau ikut yang saya baca dalam novel tu,lepas nora elena tahu yang seth tu yang rogol dia dulu,lagilah seth tan tu makin penyabar dan romantik tahap dewa dengan dia.jadi peminat setia nora elena bersedialah ye.

kalau nak cakap pasal lelaki romantik ni,banyak lagi novel yang heronye romantis bangat.kalau dibuat cerita tak tahulah berapa orang yang nak cair.serious.contohnya,macam khuzairi dalam novel 7 hari mencintaiku.mak ai,,,yang ni lagi romantik+sabar dsb.perfectlah senang cakap.

tapi kan,hakikatnya wujud lagi ke lelaki macam ni dalam dunia ni?entahlah...saya pun tak tahu kalau masih ada lelaki sebegini romantik dan PENYABAR macam seth tan tu.

p/s:
sedang sedih memikirkan hakikat yang tak boleh tengok nora elena sebab dah nak balik asrama.seih bangat ni!

6 comments:

harissa.cha said... [Reply]

mmg seth sweet gilew! ahaha...bce novel lge best kot!

capt. keon alhan said... [Reply]

cha:dah balik sklh nak tgk mcmne weyh?

harissa.cha said... [Reply]

2 larh....ak dah la suke!!! kne wat permohonan dre pengetua...ngeeeee

capt. keon alhan said... [Reply]

mak ai...takkan smpai jumpe pngtua cha oi...nak kne katok dgn datin roiga bley ar try...

Anonymous said... [Reply]

ermm skunk ni kalau nak tengok ulangan drama nora elena yang tak berkesempatan nak tengok..daftar kat laman web www.tonton.my dan tengok kat situ lah ya.

capt. keon alhan said... [Reply]

afiqazizan:dah daftar dah.tapi mslhnya...internet kat tempat sy ni slow mglhkan sipot...