Pages

Wednesday, January 11, 2012

BLOG,LEARN AND GROW TOGETHER

hari ni aku join segmen pulak
kali ni sis arra ahmad ni yang anjurkan
nak join sekali?sila klik kat banner cute tu!
sebab sis arra yang ajak sendiri tak sedap pulak rasanya tak join kan
aku kan penuh budi bahasa orangnya(cett..sila jangan percaya)

actually,aku agak takde idea ni.tajuknya mencabar sangat bagi minda aku yang dah banyak sangat berehat ni.tapi takpe,aku cuba perah kepala otak aku yang dah lama sangat rehat lepas spm n kan.

dulu kala,aku ni buta IT korang tahu?aku mana tahu nak men'design' blog ni.lagi-lagi main koding.akhirnya lahirlah blog yang super duper simple ni.header pun kawanku double A^^ yang tolong buat.THANKS ye.tapi sekarng ni kalau nak edit sikit-sikit tu aku retilah,tapi kalau yang rumit tu,mau padam terus blog aku aku edit!haha.ah,sudah-sudahlah cerita pasal look blog aku ni.waktu mula-mula blogging dulu,mana aku tahu pasal AWARD,GA,SEGMEN n CONTEST ni.tapi still mudah faham lagilah.Tapi bab tag tu,memang aku tak faham langsung.jadi aku tanyalah dekat sorang akak ni, TERATAI dia pun dengan baik hatinya cerita kat aku mende ke jadahnya lah tag tu...thanks akak!

memandangkan aku ni duduk asrama jauh di pedalaman gopeng,aku tak bolehlah nak selalu update.
jadi walaupun dah dekat 2 tahun dah aku blogging, entry aku tak banyak mana pun.huhu.maklumlah,update bila cuti aje.adalah sekali aku update kat sekolah.kat library pulak tu.macam apa je!sambil tu usha-usha akak library tu,cuak kot!langgar peraturan la katakan.dah la prefect.tapi nak buat camne,gian nak blogging kot!

hmm,pasal follower yek,
firstly,thanks kepada semua follower blog ni,
kalian sungguh berharga!
aku sayang lah kat korang!
*eyt,jiwang karat lak aku*

sekarang ni follower aku 308
tapi aku tak meletakkan apa-apa target pun
sebabnya yang nak follownye bukan aku
tapi readers
lagipun,tujuan utama aku blogging bukan nak kumpul follower
tapi nak berkongsi
*padahal hari tu happy dapat 300 follower...haha...*
follower kan bonus dalam blogging
jadi siapa tak happy dapat bonus kan?

aku happy blogging ni
sebab aku boleh belajar
BELAJAR IT!
haha
takdelah
aku belajar berkongsi
berkongsi pengalaman dan berkongsi ilmu....

6 comments:

Arra Ahmad said... [Reply]

Thanks sudi join dik..:)

capt. keon alhan said... [Reply]

and thank to sis jugak sbb anjurkan!

Unknown said... [Reply]

best berblog kalau kita pandai main koding2 ni kan???

capt. keon alhan said... [Reply]

sy tau yg simple2 je...hihi...

cik wanie Lovela (CWL) said... [Reply]

rajen joined segmen

L said... [Reply]

hehe.. gudluck k.. dah tambahkan dah follower..=)

jom baca sebentar..

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/melayu-tidak-pernah-bersyukur.html

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html