Monday, January 23, 2012

FIRST GIVEAWAY BY ONITSUKAHANA


aku join GA lagi...
GA ni HANA yang buat
kalau korang nak join,klik aje kat banner kat atas tu

kenapa aku nak join GA ni?
sebab hadiahnye menarik.sebagai seorang yang memang tak pakai selendang, aku memang suka gila tengok hadiah tu.sangat cantik tudung bawal tu.dengan ada sulaman atas kepala tu.fuhh.

banyak pulak aku membebel eh?

warna kegemaran?
biru yang cam kat langit tu