Pages

Tuesday, January 10, 2012

Mega Giveaway 2012 Belog Nemomimosh

Aku join GA lagi(bila masa entah aku join GA..haha).thnx tu TL sbb tag saya ye...


yang ni interesting tau.kalau korang nak join sekaki,klik kat banner atas nun.macam jauh sangat je nun tu kan.padahal atas ni je...haha...memang meriah kot penyertaan GA ni.sebab hadiah dia menarik ye iaitu handbag n sebab apa MEGA?sebab ada 10 pilihan hadiah semuanya.betapa meganya!aku tak pernah ada handbag seumur hidup aku kot!hopenye,aku dapatlah handbag pertama dalam hidup aku kan?korang pun apa lagi,silalah join!syarat dia pon simple aje.tak payah nak buat slogan-slogan ye makcik2 in the house.tak ke simple.kalau tak percaya jugak,meh sini aku bagi tengok syarat yang aku copy paste daripada blog cik nemo...

Syarat-syarat :

1. Sila buat satu entri mengenai giveaway ini dan tampal banner kat atas dalam entri uols. (Nak copy paste pon takpe asalkan uols kepochi kat belog uols)
2. Jangan lupa link kan sekali banner di atas ke belog Nemomimosh. 
3. Tag 3 orang kawan. Sila maklumkan kat diorang yang diorang dah di tag.
4. Dah selesai semua, sila tinggalkan komen kat entri ini dan sila isi maklumat yang diperlukan :
URL Link : ________________________ (Link entri yang uols buat pasal giveaway ni)

See? Sama je macam giveaway lepas cuma hadiah pilihan dia kite kasi up skett kann. Tak payah slogan-slogan sebab ini bukan peraduan gores dan menang pong. Ngeee. Giveaway ini berdasarkan hasil UNDIAN. So, sesiapa yang bertuah layak memilih SATU daripada 10 hadiah pilihan. Ingat. Besttt kannnn? Sibuk kepochi-kepochi nak bagi pilihan untuk 10 hadiah tapi mana hadiahnya kannn? Okay let's check it out!


credit:cik nemo!


tak cukup hot lagi...ni ha,tengok hadiah dia pulak

dr blog cik nemo

mana tak teruja aku!
yang no 9 tu macam menarik je kan?
haha...

banyak betul aku membebel.padahal GA kot!haha.
lastly,
aku nak tag


tarikh tutp 16 jan ni...cepat!


4 comments:

e-lyana said... [Reply]

tq dear:) insyaAllah, lyana join:)

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply]

Good Luck sayam~ Shag dah lama tak join GA/Contest ni. Teringin nak join tapi malas :Pp

zareliqa afiqa said... [Reply]

gud luck! sis pun ada join :D

hanaahmad said... [Reply]

terima adik sudi tag.gudluck ya. ;)