Thursday, January 12, 2012

keputusan muktamad!

bagi yang pernah baca pasal entry aku yang ni
mesti tahu yang aku tengah dalam dilema kan
tapi kini,,,
-
-
setelah berfikir habis-habisan
aku mengambil keputusan
ya,,,
memang tak mudah
sebab ini berkaitan masa depan aku
aku harap inilah yang terbaik untuk aku
sebab aku buat keputusan untuk terima tawaran ke UTP!


YEAH!
AKU TERIMA!

aku akan daftar 17 januari ni
wish me luck ye semua
 dan di kesempatan ini
aku nak ucapkan
JUTAAN,TRILLION
terima kasih yang tak terhingga kepada semua blogger yang bagi nasihat kat aku
THANK U VERY MUCH
nasihat kalian memang berharga!

9 comments:

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

eh? kkak rupanya.. header mcm bdak lower form.. -,-"

awetmuda ..

capt. keon alhan said... [Reply]

yeke mcm lower form?haha...tu gmbr wktu form akhir thn kot....kms kls nak blik cuti akhir thn...

Ahmad Haziq Azlan said... [Reply]

ni ada dapat sponsor dari mara ke?
agak luar biasa dapat ofer fond utm sebelum result spm keluar melainkan program fast trek.
ikutkan pengalaman kawan yg dah lepas, ramai je yg masuk januari intake terpaksa keluar masuk ke asasi dan matrikulasi sebab kena kick (result spm tak bagus, tak dapat sponsor, tak cukup syarat, dll).
jadi, moga nada dapatbertahan di sana.
:)

Ahmad Haziq Azlan said... [Reply]

eh silap
***utp baru betul
tersasul ke utm plak
hehehehe

zareliqa afiqa said... [Reply]

Gud luck kat sana nanti :)

Ahmad Haziq Azlan said... [Reply]

utm.
hehe
tu pasal boleh salah taip.
utm dengan utp lebih kurang je.
selamat maju jaya di tronoh.
ramai kawan saya di utp.
ketua village utp sendiri adalah sahabat saya.
tak ada rezeki nak sambung ke utp.
sebab utp tak ofer kursus yang diminati.

Ahmad Haziq Azlan said... [Reply]

utm skudai johor...
tapi orang perak jugak...
hehehhehe

NURULHANIF said... [Reply]

good luck yea.. akak dh follow kamu.. :)

Original CikTeddy said... [Reply]

all the best yaw!eheh