Friday, December 31, 2010

award dr nef


first of all...thnx ya nef...ni nak jawab soklan pulak.

1.ucapan anda.
nak ucapan saya?tak tahu la nak kata apa.tapi sekali lagi...thnx ye nef...bg yg saya tag...amek ya...ikhlas dr hati...sbb anda semua mmg best...

2.berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman untuk dijadikan suami/isteri

  • kuat pegangan agama ISLAM
  • tak panas baran
  • simple
  • cool
3.Berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan.
sorila...saya takda pengalaman bab-bab ni.


4.Pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta.
doa mintak jodoh yang baik saya tahulah.
"rabbana hablana min azwajina wa zurriatina qurrata a'yun wa jaalna lil muttaqina imama"


5.Letakkan 10 link pilihan anda dan bagitahu mereka telah memenangi award ini.
-siewmi
-ain dzaya
-ajlaa alauddin
-cempaka melati
-syira aka sepatu hijau
-umar yang cute
-mr nakal
-nub
-syafiq isme
-kak yan


p/s:amik ya..lps tu jawab soklan2 yg saya dah jawab kat atas tu...

8 comments:

izyan said... [Reply]

dear ,nak buat ape ? mcm mane nak amik ? akak taktau,haha :p

nub said... [Reply]

hehhe..tq! ni yg fobia nih.hakhak

♥phoenix♥ said... [Reply]

kak yan:u did great oke...dh btol dh tu...
nub:haha...amek jugak...

k.yan said... [Reply]

huhu.tenkiu2

izyan said... [Reply]

tenkiu2.huhu

ain dzaya said... [Reply]

congratz dear :)

Cempakamelati said... [Reply]

Terima kasih sudi bagi award.

syira aka sepatu hijau said... [Reply]

salam

tq yea :D

maaf lambat take :D