Sunday, December 26, 2010

bila anak MELAYU nak sedar???

saya ni anak MELAYU...
tp,,,
saya geram tengok anak melayu melepak tak tentu hala.cakap sikit apa best nye melepak tu.lepas tu dok pheewit2.takde keje ke apa?menyampah tawu.tak tahu ke awak semua tu pemimpin masa hadapan???itu belum kira yang masuk rehab centre.belambak anak MELAYU.kenapa la ambil benda HARAM tu???

entry kali ini sekadar untuk meluahkan rasa geram terhadap segelintir bangsa MELAYU,,,ISLAM yang tak reti nak berubah.

'takkan MELAYU hilang didunia'
kata2 hang tuah yang popular
tapi betul ke?
memandangkan tengok keadaan anak MELAYU zaman sekarang.
fikirkanlah.bukan sahaja dengan logika akal.tapi berlandaskan ISLAM juga.itu yang penting.

5 comments:

ShazlinaSaad said... [Reply]

a.ah menyampah juge..yg popuan pakai seksi2, yg laki melepak buang masa.huhu

IMANSHAH said... [Reply]

Salam

ALhamdulillah, tebal semangat Islam dan MElayumu dik

ANATI SOKI said... [Reply]

melayu mudah lupa.. hehehehe

anat fllow mellow kamu ekh

♥khairunnisa ar alhan♥ said... [Reply]

entah bilalah nak sdr...tkot nnti kita mrmpat kat bumi sndri je...tgk je lah keadaan skrg mcm mana

ain dzaya said... [Reply]

mmg patut la dik oii blaja masak..
walaupun lmbat lg nak kawin
tp sbg psiapan masa hadapan...
at least kita bole blajar n trus blajar memasak..
sy ckp cmnie sbb sy suke mskn sy
`hek3

http://aindzaya.blogspot.com/2010/12/aku-nak-kawin-mak.html