Pages

Saturday, December 18, 2010

kali ni aku salah...

macam biasa lah,seorang manusia tidak  lepas daripada buat silap kan?macam jugak tu lah aku.tapi kali ni lain sikit.sebab aku tak rasa bersalah langsung sebab aku buat salah.cuma rasa geram sikit je.

ceritanya begini,petang tadi aku tgk csi ny.mesti ramai kan yang jadi peminat setia cerita ni.salah seorangnya ialah aku.serius,aku suka sesangat tengok cerita ni.tadi ceritanya pasal a married guy found dead in a basement.(rojak siot).COD,hentakan kat kepala guna hammer.dah menjadi kebiasaan aku untuk teka siapa yang bersalah sebenarnya.n biasanya aku betul.huhu.along the investigation,because of few causes aku teka anak dia yang bunuh.guess what,aku salah.rupanya isteri dia yang bunuh.hua!!!kali ni aku salah teka...

aku sebenarnya suka cerita2 west ni.sebab banyak benda yang boleh kita dapat.(ignore the kissing part).macam CSI.berapa banyak fakta sains n perubatan yang boleh kita dapat.sumpahhh banyak gila.cerita2 lain pun macam tu.kalau tak banyak fakta,jalan cerita dia menarik.realiti shows dia pon sangat besh...

menyentuh pasal cerita kanak-kanak dari belah2 sana pulak,macam hi-5,program2 ni mengajar anak2 kecil.bukan macam program kanak2 kat malaysia ni.yang mengajar anak2 kecik terkinja-kinja,bergaya tak tentu hala.tak memikir langsung effect bila dia dah dewasa.tapi ada jugak program yang bagus macam mari mengaji,mari bertarannum dan yang sewaktu dgnnya.kan bermanfaat untuk budak2.

so,stesen2 tv kat m'sia ni patut fikirkan program yang lebih bermanfaat la ye.bukan yang dok ngajo tak tentu hala.

p/s:
-tadi aku tengok cerita lakar kat tv2.cerita misteri lakonan fasha n fahrin.lagi sekali aku salah teka.bongeksss.tp,sumpahhh cakap.fahrin,u sangat hensem!!!
-aku suka template baru tya ilyana

No comments: