Pages

Saturday, December 11, 2010

~special entry for hanis zalikha~

dahsyat gila!!!!
aku kagum gila dengan blogger yang bernama hanis zalikha ni.blog dia gila best.follower dia ramai gila kot.last time aku bukak blog dia iaitu lebih kurang 10 saat yang lepas dia ada 14286 follower.fuhh...dahsyat tak dahsyat.aku tabik spring beb sama dia.aku tak pernah lagi jumpa blog yang followernya seramai itu(blog yang brkaitan dgn widget or template len kira ek).jakun tak aku?cbe bayangkan,dia guna simple template je beb.tak sibuk2 cari layout lawa utk blog dia(tp header dia unik and comel siot).itu belum kira follower dia kat fb dia lagi.mak ai!!!insan bernama hanis zalikha ini sungguh DAHSYAT...tabik spring lagi sekali.

sumpah cakap,,,
blog dia best.nampaknya dia telah mrmpas takhta favourite blog aku dr tya ilyana.tp lovely tya...i'll always read ur blog bcoz ur blog is one of the best blog ever for me.(aku serius ni)

just imagine
post dia sumer ada comment.n commentnya bknnya sket beb...kurang2 pun puluh2 gak.mmg bedazzling sungguh...(kne ke word niey)...

satu lagi,,,
dia dapat ranking 6 tuh dalam pencarian google hape nth...hanis zalikha ni jugak finalist asia pacific blog award kategori best celebrity blog...dahsyat tak dahsyat?

aku rasa macam dah banyak sangat word dahsyat kat entry niey...btol tak?tp sumpah cakap!!!blog HANIS ZALIKHA memang BEST GILAK....


inilah dia header dia yang sungguh cute!!!!
in simple word,,,taken from her blog

p/s:i have a new aim...want to be a blogger like her...huhu:)


No comments: