Pages

Friday, December 24, 2010

jangan pelik eh...

jangan pelik sebab:

saya guna 'saya' eh.sebelum ni saya guna 'aku'.tapi bila saya buat blogwalking n visit balik orang yang visit blog saya,bukannya semua baya-baya saya.jadi rasa macam tak proper + kurang ajar lah pulak sebab guna 'aku'.ni yang saya rasa je.saya tak kata blogger muda yang guna aku tu kurang ajar okey.just that,saya sendiri yang rasa tak selesa nak guna 'aku' lagi.

jangan pelik sebab:

saya tukar template.saya tukar sebab template lama tu,lambat nak loading lah.plus,internet connection dekat ringlet ni slow macam siput babi kena virus virus selesama babi @ H1N1.jadi saya tukarlah template yang lebih simple.

2 comments:

Unknown said... [Reply]

lagi simple lagi bes!

capt. keon alhan said... [Reply]

:)
yg pentingnye...fast loading...